ISO 1C VYŠETROVACIA MIESTONOSŤ

TWO ISO 1C UNIVERSAL MEDICAL CONTAINERS are fully suitable for the Armed Forces to provide fundamental medical care in the field (for example in MTAs, peace-keeping missions, natural disaster operations, etc.).

1. KONTAJNER ZDRAVOTNÉHO VYŠETRENIA TYPU 5431 je plne k dispozícii na vyšetrenie a ošetrovanie pacientov. Vnútro kontajnera je rozdelené na dve samostatné miestnosti. Menšia predná izba je ČAKÁRNA PRE PACIENTOV s dvoma lavičkami pre 6 - 8 osôb. Väčšia zadná izba je PORADENSKÁ IZBA. Pravá strana miestnosti je vybavená lekárskym stolom a stoličkou, pacientovým kreslom a vyšetrovacím gaučom. Na ľavej strane je chladnička, lekárske kufríky na uloženie zdravotníckeho materiálu, náradia, liekov atď.

Vstup do kontajnera je cez jednokrídlové dvere s jedným zabudovaným výklopným oknom, ktoré sú vybavené vonkajšou ochrannou fóliou a sieťou proti komárom. Izba je vybavená žiarivkami, klimatizáciou a kúrením. Je tiež vybavený vodovodným systémom a umývadlom.

2. Zbor kontajner - typ 5432 je plne k dispozícii na ubytovanie pacientov. Vstup do kontajnera je cez jednokrídlové dvere s jedným zabudovaným oknom opatreným vnútornými žalúziami. Vnútro kontajnera je rozdelené na štyri samostatné časti. V strede je chodba a chemické WC s umývadlom. Po ľavej a pravej strane sú spálne pre štyroch pacientov na lôžku. Obe spálne sú vybavené otvoreným oknom so žalúziami, vonkajšou ochrannou fóliou a sieťou proti komárom. Vnútro kontajnera je vybavené bleskom, kúrením a klimatizáciou.

Kontajner spĺňa vyhlášku Ministerstva dopravy č. 301/2001 Z. z. a je klasifikovaný ako špeciálna výmenná nadstavba.Ministerstvo dopravy vydalo osvedčenie o technickej zhode č. N-1285.

Kontajnery odolávajú silám vznikajúcim pri cestnej, železničnej, vodnej doprave podľa ČSN ISO 1496-1 a je možné ich prevádzkovať na pozemných komunikáciách podľa vyhlášky č. 301/2001 Z. z. ako „špeciálna vymeniteľná nadstavba“.Na železnici sa prepravujú ako špeciálne kontajnery v sadzbe „osobitný náklad“. Počas prepravy po vodných cestách sa prepravujú ako kusový náklad. Ich konštrukcia vychádza zo schváleného kontajnera ISO 1 C podľa ČSN ISO 1496-1, ktorý umožňuje manipuláciu na TATRA T815 26OR 81 36 255 - 8x8,2 s hákovým zdvihákom Multilift MK-IV s adaptérom, ako aj na manipuláciu na VOLVO FL 12-8 x 4 s manipulačným systémom KM 24 E - 293 / S KLAUS Bočný sťahovák kontajnera na TATRA T815 26OR 8136 255 vybavený prepravnou plošinou FLATRACK 20 „M“ na bočnom vysokozdvižnom vozíku.

Vnútorný priestor a strešná miestnosť kontajnera sú vyrobené z izolačných sendvičových panelov (hrúbka 40 mm) z polyuretánovej peny ELASTOPOR SH 226/003. Panely sú potiahnuté hliníkom; hrúbka Al-plechu je 0,8 mm.

Podlaha kontajnera je vyrobená z 50 mm hrubých izotermických dosiek s nekĺzavým povrchom (ALTRO VM 20).

SKLADOVANIE KONTAJNERA 

Výrobca umožňuje naukladať na seba až 4 plne naložené kontajnery. Kontajner musí byť bezpečne zaistený podľa ČSN ISO 3874.

ÚDRŽBA A OPRAVY KONTAJNEROV

Výrobca zabezpečuje všetky záručné opravy, opravy, kontroly kontajnerov a kontroly elektroinštalácie kontajnerov.